Monday 2 January 2012

Sebelum tidur

I ngantuk ni. Tp tak ley tido. I think this is the reason why I had so many episodes of headache recently. Tido tak cukup. Dah tak boleh tido so buat ape nk terpusing-pusing atas katil kan? Nk bace/study pastest pon dah muak dari pagi tadi. So I decided nk browse a few things dlm internet. Ape lagi kalu bukan website barang-barang wanita kan?? Hehe....I bukak Monsoon.com tadi. Geramnye tgk collection baju female die.
I berkenan yang ini. Cantik tak?




Ni namenye baju kelawar...haha...tp pattern die unik! I loike! Ade sale lak tu. Nk beli tp tak tau nk beli saiz ape. Nnt dah deliver tak tau bly maintain saiz 8 or not. And I dont know kat tempat I ni ade stok ke tak. Personally I tak prefer sgt nk beli online sebab tak tau fit in kat body nicely ke tak kan? So kene cube jg kat fitting room baru puas ati. Nak kene tido jg la ni. Esok nk sambung study. Bye

No comments:

Post a Comment