Saturday 6 August 2011

Poem of the day

Hari ini aku oncall
Oncall lagi di hujung minggu
2 minggu lepas pon aku oncall di hujung minggu
HR suka sgt aku oncall di hujung minggu
Kenapa?
Aku pon Tak tau.

Oncall bersama intern
Intern pula baru 1st time oncall ni
Aku harap die tahu buat keje
Kalu tidak busy la oncall hari ini

Sahur tidak aku sempatkan tadi
Mengharap tenaga dari berbuka semalam
Mengharap juga semangat dari Allah juga
Aku boleh punye

Lagi 2 minggu Akan datang, aku oncall weekend lagi
Bersama intern yang same
Muka aku ni Mmg muke oncall weekend
Ape pon Tak boleh
Aku pon Tak boleh buat ape

Setakat ini la sajak merepek aku
Lain Kali Ade mase merapu lagi
Selamat menyambut ramadhan kareem
Berbuka puasa biarlah bersederhana

2 comments:

  1. hehe.. i like this..this writing..
    but i dont like u oncal during weekend :(

    ReplyDelete
  2. Huh :( sedey jg. Kalu x oncall weeken Bly wat murtabak! Nk mkn murtabak x Esok?

    ReplyDelete