Monday 8 August 2011

UPC

UPC ppl is coming soon today to set up TV network at my place....Yeay!!! <-----Jakun sebab dah 8 tahun takde TV. I bought LCD TV last week, called UPC straight away to book an appointment and today is the day!!!! I boleh tgk tv dgn my darling.....seronok, seronok, seronok!!!!!

LCD tv yg I beli ni ade promotion. Memula ingat nk beli LED je. Mahal beb even though dah sale. Plasma TV lagi murah tp gabak sgt. Baru 2 tahun keje kan so tak boleh la nk spending money macam org dah 10 tahun keje. So I chose Samsung LCD 32 inches je. Bcoz ni yg plg murah. Samsung lak tu. Ok la. I pon tak bace review sgt tp so far cantik je gamba. Mine is only 700++ pixels HD ready je. Sale person tu cakap amik la 1080 pix baru best. Tp beza like 150 euro. Mahal kan? Tak nak la.....



Selamat Berbuka 
Jangan lupe terawih juga
Mee Kuah

No comments:

Post a Comment